Acatistul de dezlegare către Maica Domnului

Icoana Maica Domnului grabinic ajutatoare

Descarcare : Acatistul de dezlegare către Maica Domnului

Condacele si Icoasele

Condacul 1


Preasfântă Maică pururea Fecioară, la tine bat ca să-mi deschizi ușa milostivirii tale și ca să cer prin tine iertare de la Fiul tău Iisus Hristos, Dumnezeul nostrum. În tine îmi pun toată nădejdea că prin mijlocirea ta voi iertat și ajutat. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 1


Preabună Maică, de toți din Cer cântată, Domnul Iisus Ți-a dat putere nemărginită ca să ne ajuți în toate, ajută-mă acum și pe mine și dezleagă-mă de tot ce nu e în Legea Divină.
Bucură-te Maică Fecioară că Domnul ți-a dat putere mare.
Bucură-te Maica Fecioară care toate câte ceri de la Domnul le și primești.
Bucură-te Maică Fecioară și cere pentru mine dezlegare de tot ce-i rău făcut pe mine.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de lanțurile cu care vrășmașul m-a legat
Bucură-te Maică Fecioara și dezleagă neputința mea de a-L iubi pe Dumnezeu
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă tot ce am legat cu voie sau fără de voie
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 2


Împărăteasă a Cerului și a Pământului îtți cer iertare pentru tot ce ți-am greșit și te rog ajută-mă și mă scoate și acum cu voia lui Dumnezeu din necazul meu ca alinat de tine să cânt Treimii Sfinte: Aliluia! Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 2


Maică Bună, de multe ori mi-ai deschis ușa milostivirii tale și m-ai primit sub acoperământul tău, m-ai curățat cu lacrimile tale sfinte, mi-ai întregit sufletul și m-ai redat întreg Fiului tău.
Bucură-te Maică Fecioară și primește mărturisirea mea
Bucură-te Maică Fecioară și primește rugăciunea mea
Bucură-te Maică Fecioară și primește-mă la picioarele tale
Bucură-te Maică Fecioară că mâinilor tale mă încredințez pe vecie
Bucură-te Maică Fecioară că tu ești nădejdea mea cea mare
Bucură-te Maică Fecioară că tu ești acoperământul meu
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 3


Măicuță Sfântă nu am cuvinte să-mi mărturisesc ticălosenia, te iubesc atât de puțin iar tu mă acoperi cu iubirea ta în fiecare clipă, îți mulțumesc pentru câte ai facut ți faci pentru mine. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 3


Multe necazuri mai mici sau mai mari vin asupra noastră ca rod al greșelilor de acum și din trecut dar în tine nădăjduim Maică de Dumnezeu Născătoare ca să ne ierți și să ne scoți din toate necazurile noastre.
Bucură-te Maică Fecioară și de sunt legat pe pământ dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară și de sunt legat cu vrăji dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară și de sunt legat prin vorbe dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară și de sunt legat prin gând dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară si de sunt legat cu sânge nevinovat dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară și de sunt legat din invidie dezleagă-mă acum!
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu!


Condacul 4

Născătoare de Dumnezeu Fecioară, tu cunoști necazul sufletului meu, ajută-mă, nu mă lăsa, fă-mă să înțeleg ce e de făcut, rămâi lângă mine zi și noapte până ce voi putea scăpa de el. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 4


Maică Bună tu ști cel mai bine să găsești alinare sufletului și scăpare din necazuri, tu care, pentru dragostea ta de Maică pentru Fiul Tău ai simțit cum prin sufletul tău a trecut sabia,
Bucură-te Maică Fecioară și dacă am legat pe cineva dezleagă-l tu acum!
Bucură-te Maică Fecioară si daca am legat ceva dezleaga tu acum!
Bucura-te Maica Fecioara și dacă am gândit rău curăță gândul meu acum!
Bucură-te Maică Fecioară și dacă am invidiat, prin tine cer iertare acum!
Bucură-te Maică Fecioară și dacă am rănit pe cineva vindecă-l tu acum!
Bucură-te Maică Fecioară și alungă tot ce-i rău în mine și în jurul meu acum!
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-m de necazul meu.


Condacul 5


Maică Bună te rog roagă-te neîncetat pentru întreaga omenire căci am risipit și rătăcit învățătura Fiului Tău din neam în neam, trăim în ură și sminteală iar inimile noastre nu mai pot să iubească. Ne rănim unul pe celălalt în fiecare clipă fără măcar să știm și ne intrebăm de ce necazurile vin asupra noastră. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 5


Cer ajutorul tău Bună Maică a lui Dumnezeu, învață-mă să rabd totul cu iubire în suflet până ce voi ieși din necaz, să aduc slavă lui Dumnezeu și mulțumire pentru că acest necaz a venit ca să mă apropie mai mult de El.
Bucură-te Maică Fecioară și învață-mă să gândesc drept.
Bucură-te Maică Fecioară și ajută-mă să nu judec pe nimeni.
Bucură-te Maică Fecioară și ajută-mă să schimb ce nu e bun în mine.
Bucură-te Maică Fecioară și oglinda adevărului s-o am veșnic în față.
Bucură-te Maică Fecioară și iubirea ta să mă călăuzească.
Bucură-te Maică Fecioară și roagă-te neîncetat pentru mine păcătosul.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.


Condacul 6


Preaslăvită Maică, tu cunoști necazul meu de acum, tu ști durerea mea, scoate-mă tu cum ști și alină suferința sufletului meu și salvează-l ca să nu se piardă, să iasă din acest necaz, curat și luminos plin de iubire pentru Dumnezeu, pentru tine și pentru întreaga creație. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 6


Alergând pe drumul vieții m-am pierdut și afundat în întunericul din lume și singur nu pot găsi calea spre lumină pentru că am risipit tot ce Dumnezeu a sădit bun în mine.
Bucură-te Maică Fecioară și mintea mea o curățește.
Bucură-te Maică Fecioară și gândul meu îl limpezește.
Bucură-te Maică Fecioară și vindecă inima mea.
Bucură-te Maică Fecioară și curătă sufletul meu.
Bucură-te Maică Fecioară și duhul meu îl luminează.
Bucură-te Maică Fecioară și viața mea o curățește.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.


Condacul 7


Măicută Bună la picioarele tale plâng, la tine strig în ajutor, doar sufletul tău mare de Maică a tuturor poate înțelege necazul meu, tu ești scăparea mea din tot răul ce mă înconjoară, întărește-mă în iubire și răbdare. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 7


Maica lui Dumnezeu, nimeni nu a plecat de la tine neajutat, cine se roagă cu credință primește alinare și dezlegare din toate necazurile.
Bucură-te Maică Fecioară, lumină din Tatăl Ceresc.
Bucură-te Maică Fecioară, iubire din Hristos Dumnezeu.
Bucură-te Maică Fecioară, înțelepciune din Dumnezeu Sfântul Duh.
Bucură-te Maică Fecioară, bucurie din Slava Cerească.
Bucură-te Maică Fecioară, Putere din Sfânta Treime.
Bucură-te Maică Fecioară, frumusețe din Dumnezeu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 8


Numai tu Preasfântă Maică poți înțelege necazurile noastre, tu care ai suferit atât de mult aici pe pământ și te-ai milostivit de cei ce ti-au facut rău și i-ai iertat, i-ai scos din necazuri și i-ai luminat. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 8


Maică Bună ajută-mă să-i iubesc pe toți semenii mei, mai ales pe cei ce îmi fac rău cu voie sau fără voie și cu puterea ce ți-a dat-o Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legăturile făcute din invidie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legăturile făcute din gelozie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă din legăturile facute din răutate.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legăturile facute prin orice știință.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legăturile făcute prin magie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legăturile făcute din falsa iubire.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-m de necazul meu.



Condacul 9


Împărăteasa Luminii, Maică Preasfântă, roagă-te pentru noi cei rătăciți căci greșim la fiecare pas, mintea noastră plină de gânduri greșite a devenit lăcaș întunericului în loc să fie lăcașul Luminii și a Harului, lăcașul lui Dumnezeu. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.

Icosul 9

Bună Maică a Domnului meu, lăudată în Cer și pe pământ, te rog ai grijă de sufletul meu căci dușmanul nevăzut caută să-l sfărâme la fiecare pas iar eu fiind slab în credință cad mereu în urzeala lui.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe mintea mea.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe văzul meu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe auzul meu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe voința mea.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe intuiția mea.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă ce e făcut pe sufletul meu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 10


Sfântă Fecioară Născătoare de Dumnezeu umple sufletul meu de iubire pentru Dumnezeu căci iubindu-L pe El voi iubi întreaga Lui zidire, prin iubire voi trăi în lumină și adevăr, păstrându-L veșnic în sufletul meu pe Hristos Dumnezeu. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.

Icosul 10

Preafericită Fecioară Maică tu ști necazul meu și ști și ce-i bun pentru mine pentru a merge pe calea luminii, ajută-mă cum crezi tu.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de jurăminte greșite.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de promisiuni neținute.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de tot ce nu-i bun pentru mine.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de păcate.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de atașamente.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de legături greșite.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 11


Măicută Sfântă, la fiecare pas, în fiecare clipă te rog să mă ajuți să sporesc în credință, să vindeci neputința mea, în tine nădăjduiesc că-L vei milostivi pe Fiul tău Iisus Hristos ca să mă scoată din necazurile ce vin asupra mea. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.

Icosul 11


De aș putea vedea tot ce greșesc cu gândul, cu fapta și cu cuvântul, din puțină iubire, din neiertare și din prea multă mândrie…Maică Sfântă ajută-mă să vad tot tot ce greșesc și tot ce-i de schimbat la mine.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de boală.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de mândrie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de de zavistie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de prostie.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de multa vorbire.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de tot ce-i rău în mine.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 12


Pururea Fecioară Luminată de Dumnezeu, la tine strig după ajutor, scoate-mă din necazul de acum și mă curățește de tot răul din mine pentru a deveni și eu măcar cel mai mic și neînsemnat slujitor al Treimei Sfinte. Preasfântă Născătoare de Dumnezeu dezleagă-mă de necazul meu.


Icosul 12


Preacântată Maică a lui Hristos, necazul de acum mi-a sfărâmat sufletul care era deja risipit și înegurat de păcatele de până acum. Către tine Maică Sfântă înalț rugăciunea mea smerită din adâncul sufletului meu și a suferinței mele, ridică-mă și mă vindecă cu harul tău.
Bucură-te Maică Fecioară și alungă tot necazul de la mine.
Bucură-te Maică Fecioară și alungă tot răul din casa mea.
Bucură-te Maică Fecioară și vindecă neiubirea din familia mea.
Bucură-te Maică Fecioară și luminează întunericul din noi.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă tot ce e de dezlegat la mine și la ai mei.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă tot ce nu-i în legea Sfintei Treimi.
Bucură-te Maică Fecioară și dezleagă-mă de necazul meu.



Condacul 13


Preasfantă Născătoare de Dumnezeu aș vrea ca fiecare gând al meu să fie o slavă adusă Treimei Sfinte, ție și tuturor celor din cer. Aș vrea ca fiecare cuvânt al meu de acum înainte să fie o binecuvantare adusă Treimei Sfinte, adusă ție și tuturor slujitorilor lui Dumnezeu, Aș vrea ca fiecare clipă traită să fie o jertfă de mulțumire adusă Tatălui și Fiului și Duhului Sfânt, ție Maicii Sfinte și slujitorilor de lumină, pentru ajutorul ce ni-l dați nouă celor păcătoși și neputincioși. Maică bună a lui Hristos Dumnezeu, primește această rugăciune a mea ca o lacrimă picurată din adâncul sufletului meu cel smerit în Sfântă Mâna Ta. Amin!

Publicat de Admin

Admin.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.